gadżety reklamowe

10 najlepszych gadżetów reklamowych – jak skutecznie promować firmę?

Reklama dźwignią handlu. Doskonale wiedzą o tym wszyscy przedsiębiorcy, którzy chętnie inwestują w gadżety reklamowe dla firm. Ciekawy nadruk, widoczne logo, a może chwytliwy slogan? Przedstawiamy nasz subiektywny ranking 10 najlepszych gadżetów reklamowych.

1. Katalogi

Foldery reklamowe i katalogi to niezbędny składnik działalności marketingowej firmy. Eleganckie portfolio zawarte w katalogu wielostronicowym umożliwia atrakcyjną reklamę zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Katalogi to jedna z najczęstszych usług poligraficznych. Powinna je mieć każda firma.

2. Roll-up

Wielkoformatowe ulotki stojące, które można łatwo złożyć i rozłożyć to popularne konstrukcje reklamowe wykorzystywane głównie na targach lub wystawach branżowych. Roll-upy mają prostą i lekką konstrukcję, która umożliwia łatwe przewożenie reklamy ze sobą, ale estetyczne wykonanie umożliwia także postawienie roll'upów w biurze.

3. Pudełka i opakowania

Kartonowe, ekologiczne i trwałe opakowania na produkty nie tylko wzbudzą pozytywne emocje, ale ciekawie i designersko zaprojektowane utrwalą pozytywne wrażenie. Co więcej, pudełka i opakowania to dobry nośnik marketingowy, ponieważ często wykorzystuje się je wielokrotnie. Małe i eleganckie pudełka na prezent lub duże pudełka fasonowe z logo lub indywidualnym nadrukiem to doskonała okazja, aby przechodzący zapamiętali nazwę lub wygląd pudełka.

4. Kalendarze

Jednym z gadżetów reklamowych może być także kalendarz. Powieszony w biurze lub w domu z widocznym logo marki będzie przypominał o firmie. Kalendarze reklamowe mogą być wykonane w wielu rozmiarach. Dzięki temu ich wielkość można dobrać tak, aby zmieściły się do torby, zajmowały niewiele miejsca na biurka lub wisiały na ścianie.

5. Smycze

Smycze reklamowe wykonane z materiałów wysokiej jakości to podstawowe gadżety promocyjne, które ma niemal każda firma. Smycze z logo marki wykorzystuje się między innymi aby przypiąć identyfikator. Dzięki temu każdy pracownik firmy staje się jej wizytówką. Co więcej, smycze to akcesoria reklamowe, które obdarowani chętnie wykorzystują także do celów prywatnych. Wtedy nadruk na smyczach daje nie tylko ciekawy efekt, ale doskonale spełnia także funkcje reklamowe.

6. Koszulki

Damskie i męskie koszulki z nadrukiem to doskonała okazja, aby wyróżnić pracowników firmy wśród innych np. podczas targów. Możliwość zaprojektowania koszulek według własnych upodobań i wykonania grafik o różnej wielkości, czcionce, kolorach itp. sprawia, że koszulki firmowe są chętnie wybierane przez wielu przedsiębiorców. Pracownicy ubrani w jednakowe koszulki sprawiają wrażenie wspólnoty oraz łatwo ich znaleźć w tłumie.

7. Kubki

Funkcjonalny i uwielbiany przez wszystkich. Kubek reklamowy może się stać doskonałym nośnikiem informacji marketingowej. Kluczem jest jednak jego ciekawy projekt. Decydując się na reklamowy kubek z nadrukiem, polecamy wybierać artykuły, które można myć w zmywarce.

8. Pendrive

Postęp technologiczny i konieczność zapisywania wielu plików w taki sposób, aby ich nie stracić, sprawia, że pendrivy reklamowe to jedne z chętniej otrzymywanych gadżetów marketingowych. Niewielki rozmiar i waga, ale wystarczająco dużo miejsca na nadruk logo marki to doskonała okazja, aby sprawić, że pendrive będzie nie tylko funkcjonalnym, ale także skutecznym narzędziem marketingowym. Przekazywanie go z rąk do rąk to pewność, że wiele osób pozna markę.

9. Długopisy

Nowoczesne gadżety reklamowe podobają się wielu, ale nic tak nie cieszy jak kolejny długopis, których nigdy za wiele. Są praktyczne i trwałe, a dla przedsiębiorstwa nie są dużym kosztem. Długopisy mają zdecydowaną przewagę nad bilbordami. Mimo że są zdecydowanie mniejsze, to pomagają stworzyć przyjemne wrażenie o firmie i budzić pozytywne skojarzenia z marką. Możliwość personalizacji długopisu to doskonała okazja, aby na długopisy marketingowe nanieść logo, hasło reklamowe czy slogan. Co więcej, długopisy reklamowe mogą występować w wielu modnych kolorach i spodobają się niemal każdej grupie wiekowej czy społecznej.

10. Torby reklamowe

Stały się hitem ostatnich miesięcy i nie zapowiada się, aby miało się to zmienić. Torby reklamowe to doskonały sposób na reklamę. Torby papierowe lub materiałowe różnych typów są chętnie wykorzystywane przez obdarowanych do różnych celów. Stały kontakt z marką oraz pokazywanie się z torbą w wielu miejscach sprawia, że torby są uwielbiane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Torby reklamowe są niezwykle praktyczne - posłużą jako torba na zakupy, ale także do zapakowania innych gadżetów promocyjnych.  Personalizowana torba dla firmy to nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie, które ogranicza użycie plastiku, propaguje pozytywne nawyki, a jednocześnie jest doskonałym elementem reklamy, który pozwala skutecznie promować firmę.

torby reklamowe

Sprawdź naszą ofertę gadżetów reklamowych