Ulotki

Ulotka jest narzędziem marketingowym, ale także informacyjnym o powszechnym zastosowaniu w reklamie. Należy do druków drobnych, a charakterystyczną jej cechą jest niewielka objętość tekstu.

Ulotki mogą zachęcać do kupna pewnych produktów, informować o ciekawych wydarzeniach, przedstawiać fragmentarycznie ofertę organizacji, przekazywać wiadomości na temat aktualnych promocji, okazji itp.
Rozchodzą się w bardzo dynamicznym tempie. Są stosunkowo niedrogie zarówno pod względem kosztów druku, jak i dystrybucji. W ich kolportaż nie trzeba wkładać wiele wysiłku, co stanowi wygodną formę informowania o istnieniu organizacji na rynku.

 

Proponujemy Państwu ulotki reklamowe: w różnych formatach; w pełnej gamie kolorystycznej lub tylko w jednym kolorze; na papierze kredowanym lub offsetowym; z możliwością falcowania lub nie. Wszystko według Państwa uznania i gustu.

Ze względu na duże możliwości wyboru, ceny uzależnione są od wielkości nakładu, ilości użytych kolorów, gramatury papieru, stopnia skomplikowania projektu. W związku z tym, koszty wykonania zarówno projektu, jak i samego produktu przedstawiamy indywidualnie w kontakcie z Klientem.