BLOG

Jak Wybrać Drukarnię Cyfrową: Przewodnik po Zaletach i Wadach Drukarni Stacjonarnych i Online

Druk cyfrowy stał się nieodzownym elementem współczesnej branży poligraficznej, umożliwiając elastyczność, szybkość i wysoką jakość druku. Wybór odpowiedniej drukarni cyfrowej może być kluczowy dla sukcesu projektu. Poniżej przedstawiamy przewodnik, który pomoże Ci zdecydować się na najlepszą opcję, analizując zarówno drukarnie stacjonarne, jak i online.


Czytaj więcej

Jaki wybrać papier do wizytówek?

Wizytówka to jeden z najważniejszych elementów kreowania wizerunku firmy. Dzięki niej można w łatwy sposób przedstawić swoją tożsamość, oferowane produkty lub usługi, a także adres oraz dane kontaktowe. Wizytówka pomaga w budowaniu zaufania i zapewnia skuteczny kontakt z klientami. To również sposób na zdobycie nowych kontraktów i wzmocnienie marki. Wizytówka jest także łatwym sposobem na rozpowszechnianie danych kontaktowych i informacji o firmie, które można przekazywać potencjalnym klientom i partnerom biznesowym.


Czytaj więcej

Potykacz czy roll-up - który stojak reklamowy wybrać?

Roll-upy oraz potykacze to jedne z najczęściej wybieranych stojaków reklamowych. Są one dobrze widoczne, dzięki czemu skutecznie przyciągają uwagę klientów. Mimo że są do siebie nieco podobne, to jest między nimi kilka istotnych różnic. Dowiedz się, co charakteryzuje potykacze oraz roll-upy, i kiedy mogą Ci się przydać.


Czytaj więcej

Oklejanie szklanych drzwi – czy to skuteczna metoda reklamy?

Oklejanie witryn sklepowych czy szklanych drzwi to świetny sposób na reklamę oraz zachęcenie potencjalnego klienta, aby zajrzał do środka. To również doskonały patent, aby podnieść komfort pracy, poprzez zastosowanie specjalnych materiałów, które maskują to, co dzieje się wewnątrz lokalu. Szklane drzwi stanowią doskonałe miejsce na umieszczenie niezbędnych informacji, ponadto znacząco podnoszą walory estetyczne.


Czytaj więcej

Psychologia koloru w reklamie – jak wpłynąć na klienta?

Kolory mają duży wpływ na odbiór otaczającego świata. Oddziałują na nas, przyciągają wzrok, wywołują emocje oraz wprawiają w określony nastrój, ponadto powodują konkretne zachowanie, także konsumenckie. Mogą przyczynić się do szybszej reakcji czy skupienia naszej uwagi.


Czytaj więcej

Jak przygotować plakaty motywacyjne do biura?

Coraz większa grupa pracowników przywiązuje wagę do aranżacji wnętrza swojego biurowca. Estetyka i dobry design to podstawy, które znacząco podwyższają komfort pracy, a co za tym idzie - także jej efektywność. Kluczowa jest także motywacja pracownika. Poza oczywistymi aspektami warto postawić na oryginalne pomysły. Jednym z nich stały się plakaty motywacyjne, które na stałe wpisały się w aranżacje ścian w biurowcach. Świetnie urozmaicają wnętrze oraz zachęcają do działania.


Czytaj więcej

CMYK a RGB – którą paletę wybrać do druku?

Określenia CMYK i RGB mogą brzmieć obco dla laików, jednak w świecie projektantów grafik są absolutną podstawą. Mimo że używane są równie często, spełniają zupełnie różne funkcje. Jeśli chcesz skutecznie przenieść swoją grafikę z ekranu komputera na plakat, nadruk na koszulce, czy jakikolwiek inny rodzaj wydruku, musisz wiedzieć, dlaczego rozróżnienie ich jest tak ważne i na czym konkretnie polegają różnice.


Czytaj więcej

Symulacja wyglądu opakowania – kiedy warto wykonać mock-up?

Nie od dziś wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Ta zasada dotyczy także zakupów. W pierwszej kolejności klienci zwracają uwagę na wygląd danego produktu bądź jego opakowanie. To, co zobaczą, może zaważyć na ewentualnym zakupie. Właśnie dlatego kluczowa jest personalizacja opakowań.


Czytaj więcej

Promocja firmy: jak wykorzystać druk wielkoformatowy?

Twoim celem jest zwrócenie uwagi jak największej liczby klientów? Wiesz, że nie każdy z nich korzysta z mediów społecznościowych, ale z pewnością przemieszcza się samochodami, tramwajami czy też wybiera się w dalekie podróże autobusem lub pociągiem? Zainwestuj w druk wielkoformatowy!


Czytaj więcej

5 cech dobrego projektu graficznego

Projektowanie jest czynnością techniczną, która powinna wyróżniać się warsztatem, kreatywnością i wyczuciem estetycznym. Tworzenie grafik nie jest prostym zadaniem. Projektant musi uwzględnić wiele cech, które wpłyną na efekt jego pracy. To strategiczne zadanie wymagające sporych umiejętności.


Czytaj więcej

TOP 5 pomysłów jak wyróżnić swoją firmę

Prowadzenie biznesu wymaga wiedzy z obszaru biznesu i zarządzania, ale także psychologii. Jedną z metod na wyróżnienie się wśród konkurencji jest stosowanie metod poprawiających wizerunek firmy. Jakie są zalety i korzyści ich stosowania?

Czytaj więcej

Gadżety reklamowe lubiane przez klientów – na co się zdecydować?

Gadżety reklamowe stanowią swego rodzaju wizytówkę firmy. Obdarowanie klientów drobnymi, a zarazem przydatnymi upominkami, to niedroga i skuteczna metoda marketingowa. Ma ona za zadanie skutecznie przyciągnąć klientów. Większość firm decyduje się na obrandowanie przedmiotów przydatnych w codziennym funkcjonowaniu - takie rozwiązanie jest niezwykle korzystne także dla małych przedsiębiorstw.

Czytaj więcej

Roll-up - kiedy warto go kupić?

Roll-upy to w ostatnich latach jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Chętnie wybierane są zwłaszcza przez małych, rozwijających się przedsiębiorców. Dowiedz się, czym jest roll-up, i jak mądrze zainwestować w jego wydruk.

Czytaj więcej

Plakat w salonie - hit czy kit?

We współczesnych domach coraz częściej spotkać można elementy sztuki. Choć obrazy również znajdują swoje miejsce w nowoczesnych wnętrzach, to właśnie grafiki i plakaty zawładnęły naszymi ścianami. Przemawia za nimi przystępna cena, wartość dekoracyjna, możliwość dostosowania do własnego gustu i stylu - są zatem zdecydowanym hitem!

Czytaj więcej

Zastosowanie stojaków reklamowych. Jak stworzyć chwytliwy potykacz?

Różnego rodzaju sklepy, restauracje czy biura usługowe starają się zyskać jak największą grupę konsumentów. Jak wiadomo nie od dziś - dźwignią handlu jest reklama. Sposobów na skuteczny marketing jest wiele, jednak skupimy się na jednym z nich, czyli potykaczu reklamowym. Czym on właściwie jest i na czym polega jego fenomen? Jak go stworzyć oraz dlaczego warto to zrobić?

Czytaj więcej

Jak przykleić fototapetę? 3 sposoby aplikacji

Fototapety są niezwykle popularne - rozwiązanie to ma coraz większe grono zwolenników. Mają one wiele zalet, a ich różnorodność i szeroki wybór sprawia, że każdy może znaleźć produkt idealny dla siebie. Rozwiązanie to doskonale sprawdza się w mieszkaniach, jak i w biurach lub lokalach użytkowych.

Czytaj więcej

Dobra wizytówka – co powinna zawierać?

Podstawową funkcją wizytówki jest poinformowanie odbiorcy o tym, kim jest posługująca się nią osoba, czym się zajmuje i w jaki sposób można się z nią skontaktować. Pełni niezwykle istotną rolę w procesie identyfikacji, pozwalając wywołać odpowiednie pierwsze wrażenie i pomagając budować profesjonalny wizerunek.

Czytaj więcej

Myślisz o wykonaniu kalendarzy reklamowych na 2022 rok? Sprawdź nasze pomysły

Kalendarz reklamowy to świetny sposób na rozreklamowanie firmy tanim kosztem. Dzięki temu dane przedsiębiorstwo pozostanie w pamięci odbiorcy, a wykorzystywany kalendarz będzie pełnił również funkcję praktyczną. Jednak, aby koncepcja okazała się trafiona, należy dokładnie przemyśleć jej projekt. Poznaj nasze pomysły.

Czytaj więcej

Druk wielkoformatowy, czyli jak wykonać reklamę w wersji XXL?

Reklamując swoje produkty bądź usługi warto postawić na dużą i przyciągającą uwagę reklamę. Plakaty w przestrzeni miejskiej z pewnością będą świetnym sposobem na wywarcie pozytywnego wrażenia w potencjalnych odbiorcach. W jaki sposób można uzyskać reklamę w wersji XXL? Na jakie formy reklamy w przypadku druku wieloformatowego możemy liczyć?

Czytaj więcej

Jak zaprojektować pudełko na perfumy?

Powiedzenie, że nie ocenia się książki po okładce, to błędne przekonanie. Współcześnie trudno jest zainteresować klienta produktem, bez zaprojektowania odpowiedniego opakowania, wyróżniającego się na tle innych. Projektowanie pudełka na perfumy to kolejny etap strategii marketingowej, którego żaden producent nie powinien pomijać. Jak zatem zaprojektować oryginalne, ale jednocześnie estetyczne opakowanie na perfumy?

Czytaj więcej

Logo firmy na długopisie - dlaczego warto zdecydować się na tę formę reklamy?

Personalizowane gadżety biurowe stanową jedną z najczęściej wybieranych form promocji każdej działalności. Obecnie przedsiębiorcy decydują się na zamówienie długopisów z logotypem firmy z różnych powodów. Wybierać oczywiście można spośród tańszych, plastikowych długopisów lub zdecydować się na nieco droższe metalowe. Dlaczego warto mieć personalizowane długopisy z logo firmy? 

Czytaj więcej

Jak zaprojektować dobrą okleinę witrynową?

Poruszając się po mieście, nierzadko zauważyć można kolorowe, przykuwające wzrok reklamy na witrynach. Część z nich mijamy obojętnie, a inne natychmiast przykuwają naszą uwagę. Od czego to zależy? Dlaczego wykonanie odpowiedniego projektu okleiny jest ważne?

Czytaj więcej

Koszulki firmowe z logo - czy warto się na nie zdecydować?

Wybór odpowiedniej strategii marketingowej jest niezwykle istotny przy budowaniu renomy marki. Z tego też powodu wiele przedsiębiorstw inwestuje w gadżety firmowe, umieszczając na nich swoje logo i rozdając przy nadarzających się okazjach. Coraz popularniejsze stają się koszulki firmowe, które są uzupełnione spersonalizowanym logotypem bądź śmiesznym hasłem, nawiązującym do działalności spółki. Czy warto je projektować?

Czytaj więcej

Dowiedz się, dlaczego warto projektować własne pudełka i opakowania

W środowisku napędzanym przez konsumentów, oryginalne i wyróżniające się opakowanie jest czymś niezbędnym. Warto zwrócić uwagę na potrzeby klientów, którzy kupią nasz produkt, a te zmieniają się w zależności od kraju, kultury oraz stylu życia.

Czytaj więcej

Jak wykorzystać potencjał ścianek reklamowych?

Jak pokazują realia, reklama nie przeniosła się jeszcze w całości do internetu. Nadal towarzyszy nam w codziennej rzeczywistości w postaci billboardów, ulotek czy ścianek reklamowych. Jak wykorzystać ich potencjał? Z jakich opcji możemy dziś korzystać i kiedy najlepiej się one sprawdzą?


Czytaj więcej

Fotografia reklamowa – czym jest oraz jak wpływa na biznes?

Typ fotografii określany mianem reklamowej wyróżnia się przede wszystkim ściśle ustawionymi kadrami oraz kompozycją. Należy pamiętać, aby nie łączyć pojęcia fotografii reklamowej wraz z produktową, ponieważ są to dwie zupełnie inne dziedziny, które mimo wszystko są ze sobą kompatybilne.

Czytaj więcej

Fotoobraz na płótnie jako świetny pomysł na prezent

Fotoobrazy to prosty i popularny sposób dekorowania ścian, który odmieni każde wnętrze. Druk wielkoformatowy wysokiej jakości dodaje charakteru, a oryginalne nadruki mogą przedstawiać zarówno realistyczne, jak i abstrakcyjne fotografie.

Czytaj więcej

Ekologiczne torby z nadrukiem jako idealny nośnik reklamy

Torby bawełniane z własnym nadrukiem to popularne, atrakcyjne i tanie gadżety marketingowe. Torba z nadrukiem jest nie tylko funkcjonalna, ale także przyciąga wzrok.

Czytaj więcej

10 najlepszych gadżetów reklamowych – jak skutecznie promować firmę?

Reklama dźwignią handlu. Doskonale wiedzą o tym wszyscy przedsiębiorcy, którzy chętnie inwestują w gadżety reklamowe dla firm. Ciekawy nadruk, widoczne logo, a może chwytliwy slogan? Przedstawiamy nasz subiektywny ranking 10 najlepszych gadżetów reklamowych.

Czytaj więcej

FOTOTAPETA DO SALONU - JAKĄ WYBRAĆ?

Fototapeta może być doskonałym sposobem na udekorowanie salonu i stworzenie wyjątkowego wnętrza przy minimalnym wysiłku. Wybierając odpowiedni motyw fototapety dopasowany do stylu, w jakim urządzone jest całe mieszkanie, optycznie powiększysz przestrzeń, zasłonisz pustą i nieustawną ścianę, a także zatuszujesz nierówności i uszkodzenia ściany trudne do zamalowania.

Czytaj więcej

DLACZEGO SPÓJNA IDENTYFIKACJA WIZUALNA FIRMY JEST ISTOTNA?

Identyfikacja wizualna jest jednym z podstawowych elementów tworzenia wizerunku firmy oraz budowania jej świadomości na rynku i wśród klientów. Profesjonalnie przygotowana pozwoli wyróżnić markę na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, jednocześnie dbając o jej spójny wizerunek we wszystkich przekazach docierających do potencjalnego odbiorcy.

Czytaj więcej

Zastosowanie druku wielkoformatowego

Druk wielkoformatowy to nowoczesna metoda reklamy, która dzięki zaawansowanej technologii produkcji umożliwia wykonanie wielkoformatowych wydruków na materiałach banerowych. Cyfrowe drukarnie wielkoformatowe doskonale odpowiadają na potrzeby wielu współczesnych firm. Komu szczególnie polecamy zastosowanie druku wielkoformatowego? Jakie są zalety druku wielkoformatowego oraz jak go dzielimy?

Czytaj więcej

Skuteczna reklama zewnętrzna, czyli jakie systemy wystawiennicze wyróżniamy?

Reklama zewnętrzna pozwala firmie zaprezentować swoją działalność szerokiej publiczności i zwrócić uwagę na swoją ofertę nie tylko osób bezpośrednio poszukujących jej usług, ale też tych którzy mogą dopiero w przyszłości wyrazić zainteresowanie ofertą.

Czytaj więcej

Drukarnia offsetowa kontra drukarnia cyfrowa – którą wybrać?

Gdy próbujesz wydrukować swój gotowy projekt graficzny często przy kontakcie z drukarnią spotkasz się z pytaniami dotyczącymi techniki druku. Czy to ma być wydrukowane na „cyfrze” czy „offsecie”, a może na drukarce wielkoformatowej?

Czytaj więcej

Twoje zdjęcie z wakacji nad biurkiem

Zdjęcia w dużym formacie to świetny sposób na ozdobienie ścian w swoim pokoju lub biurze. Dzięki nim ocieplimy klimat w pomieszczeniu, ale również zyskamy ciekawy temat do rozmowy.

Czytaj więcej

Reklama wizualna a druk wielkoformatowy

Wielkoformatowe reklamy spotykane na ulicach, w galeriach handlowych, na wystawach, w sklepach czy przestrzeni publicznej zdecydowanie przyciągają uwagę otoczenia i są jedną ze skuteczniejszych form reklamy dla wielu marek.

Czytaj więcej