Powrót do domu czyli jak przyciągnąć reklamą powracających wczasowiczów.
Lato dobiega końca, a klienci wracają z wakacji z odnowioną energią i nowymi potrzebami. To doskonały moment, aby zwrócić ich uwagę na Twoją firmę! Oto kilka sprawdzonych strategii, które możesz wdrożyć, aby wykorzystać potencjał reklamy drukowanej w okresie powakacyjnym.
1. Kampanie z Użyciem Ulotek i Broszur
Broszury i ulotki mogą się wydawać mało znaczące gdy otrzymujemy je na mieście. To jednak nie prawda i są świetnym sposobem dotarcia do klienta. Nie zależnie od tego czy ulotka zostaje wzięta ze względu na ciekawą kolorystykę widoczną z daleka, ma przyciągający uwagę projekt czy też została zwyczajnie wręczona do ręki. Klient zawsze odruchowo na nią spojrzy chociażby na 3 sekundy. A to już działa psychologicznie gdy widzimy we własnych rękach nową ofertę, która może nas zainteresować. Do tego w obecnej sytuacji działa to podwójnie gdy klienci nadal mają otwarty umysł na zmiany i nowe doświadczenia po urlopie. Dlatego warto zadbać o to aby nasze ulotki trafiły wprost do rąk klientów i to jak najszybciej póki ich wakacyjny entuzjazm nie zmaleje.
2. Vouchery na Zakupy lub Usługi
Wydaje mi się, że każdy z nas uwielbia otrzymywać rabaty i zniżki. W końcu to może być świetna okazja zakupu! Wydatki wakacyjne jednocześnie biją wszystkich po portfelu i gdy wrócimy do codzienności nadchodzi czas na lekkie oszczędności. Właśnie dlatego voucher ze zniżką jest idealnym medium przyciągającym klientów. Wszyscy starający się oszczędzić, widząc, że nasza usługa jest taniej a wciąż jej potrzebują przestaną się wahać pomiędzy oszczędzaniem a przyjściem do nas skoro mogą zaoszczędzić u nas!
3. Reklamy Zewnętrzne
Reklama zewnętrzna taka jak billboard, plakat czy inna widoczna grafika, są sposobem na zmianę w przestrzeni miejskiej. Wyobraźmy sobie, że wracamy z długiej podróż, do dobrze znanego nam miasta, w którym żyjemy. Pierwsze co przykuwa naszą uwagę to wszelkie elementy nie pokrywające się z naszą pamięcią o tym miejscu. Wszystkie zmiany, nowe sklepy i nowe reklamy zaczynają nas ciekawić. W końcu znamy to miejsce od podszewki a jednak tuż po powrocie zaskakuje nas nowością. Dlatego wszelkie nowo zamontowane reklamy (szczególnie niedawno otwartych placówek) mogą okazać się magnesem na wieloletnich mieszkańców miasta, w którym się znajdujemy.
4. Nowy projekt folii na witrynę lub samochód firmowy
Na sam koniec pozostaje folia. Rządzi się ona podobnymi prawami co reklama zewnętrzna. Potencjalny klient wraca z podróży i czuje powiew nowości. Lecz w tym wypadku nie ustawiamy nowych reklam w przestrzeni. Staramy się za to całkowicie odmienić wizerunek naszej marki aby nasze usługi nie przeszły bez echa. Dzięki temu stali lokatorzy miasta zobaczą naszą firmę, pomimo omijania wcześniej designu, który im serwowaliśmy, i do którego się już za bardzo przyzwyczaili . Z tego powodu nowy wygląd zewnętrzny budynku, w którym oferujemy nasze usługi oraz samochodów firmowych krążących po mieście, sprawi, że wszyscy poczują się zaskoczeni i bardziej zwrócą na nas uwagę.
Podsumowanie
Aby przyciągnąć powracających z urlopu zainteresowanych naszą usługą, musimy podejść do całego problemu psychologicznie. Zaoferować im to czego w obecnej chwili potrzebują lub szukają. Czyli nowości i oszczędności.