Wakacyjna reklama - jak przykuć uwagę turystów

Wakacyjna reklama - jak przykuć uwagę turystów

Wakacje dla większości z nas to czas odpoczynku i relaksu. Wyjeżdżamy z domu i z pasją chłoniemy nowe otoczenie. Dlatego nic dziwnego, że również zobaczone reklamy trafiają do ze zdwojoną siłą.

Dlaczego okres wakacyjny może być jedną z najlepszych chwil w roku na reklamowanie się ?

Wyobraźmy sobie, że jesteśmy na wyjeździe i trafiamy do nieodwiedzonego wcześniej miasta. Prawdopodobnie naszym jednym z pierwszych odruchów będzie zwiedzenie okolicy naszego zakwaterowania lub znalezienie miejsca na posiłek po podróży. Wykonujemy pierwsze kroki w nieznanym otoczeniu, rozglądamy się uważnie i poznajemy wszystko dookoła. Wtedy trafiamy na dokładnie to, czego w tej chwili pragniemy, a nawet więcej. Zrobiliśmy kilka pierwszych kroków po mieście i już dokładnie wiemy, że mamy ochotę spróbować przysmaków kuchni regionalnej, której reklamę właśnie widzieliśmy, albo zajrzeć do sklepu z najciekawszymi rzeczami, o jakich słyszeliśmy.  

Ile banerów, potykaczy, słupów reklamowych czy innych reklam miejskich zobaczymy w trakcie takiego spaceru? Nawet nie jesteśmy w stanie tego zliczyć. I właśnie dla tego nasz reklama będzie w tym okresie generować największy zysk spośród prób pokazania się ludziom. Tysiące potencjalnych klientów przewija się w okresie wakacyjnym przez miasto, a przy dobrze zaplanowanym marketingu również przez naszą reklamę.  

Kto może najlepiej skorzystać na wakacyjnej reklamie ?

  • Restauracje: Te nieodzowne punkty pielgrzymek wszystkich wczasowiczów mogą nawet kilkukrotnie zwiększyć ilość klientów.
  • Sklepy z pamiątkami: Przy profesjonalnym uwidocznieniu się w przestrzeni publicznej prawie każdy będzie chciał do nich zajrzeć.
  • Regionalne piekarnie, lodziarnie i inne miejsca z gotowymi produktami do spożycia: Kto by nie chciał spróbować nowych smaków ? Ale najpierw musi wiedzieć jak je znaleźć.
  • Nietypowe sklepy z ciężko dostępnymi produktami: Nie brak w tych czasach kolekcjonerów i pasjonatów z pośród wielu dziedzin. Jeżeli zauważą jedyną w swoim rodzaju okazję na wyjeździe, to nie ma opcji, że się na nią nie skuszą.
  • Każdy kto czerpie zyski z branży turystycznej: Może wydawać się to oczywiste, ale warto również podkreślić, że nawet jeśli naszymi klientami są głównie turyści. To mimo, że sami do nas trafiają to zastosowanie reklamy zewnętrznej może zwiększyć popularność naszego biznesu wielokrotnie.
Grupa przyjaciół na wakacjach

Jaką reklamę wybrać w tej sytuacji ?

Reklama wielkoformatowa:

Ten typ medium reklamowego na pewno dotrze do ogromnej grupy odbiorców. Ściągnie na siebie uwagę każdego kto chociażby zahaczy wzrokiem o naszą reklamę, a następnie ściągnie wszystkich potrzebujących naszej usługi wprost w nasze ręce.

Potykacze i stojaki reklamowe:

Te niepozorne elementy przestrzeni miejskiej są dla wszystkich już standardem i często zlewają się z tłem. Jednak dzięki profesjonalnej grafice mogą się stać równie skuteczne jak inne reklamy. Przygotowanie na najwyższym poziomie sprawi, że te niepozorne elementy otoczenia staną się najtańszą i najskuteczniejszą reklamą dla naszego biznesu.

Słupy reklamowe

Te elementy otoczenia łączą w sobie cechy za równo stojaków reklamowych jak reklamy wielkoformatowej. Są bardziej zauważalne od tych pierwszych jednocześnie znajdując się bliżej naszego odbiorcy i wiążąc się z mniejszym kosztem.

Wiesz już czego ci trzeba, a może jeszcze potrzebujesz pomocy ?

Skontaktuj się z naszymi specjalistami

Brak komentarzy
Szukaj