Jak wykorzystać potencjał ścianek reklamowych?

Jak pokazują realia, reklama nie przeniosła się jeszcze w całości do internetu. Nadal towarzyszy nam w codziennej rzeczywistości w postaci billboardów, ulotek czy ścianek reklamowych. Jak wykorzystać ich potencjał? Z jakich opcji możemy dziś korzystać i kiedy najlepiej się one sprawdzą?

ścianka wystawiennicza (reklamowa)

Dlaczego warto zainteresować się ściankami reklamowymi?

Ścianki reklamowe wciąż królują w wielu miejscach i przy licznych okazjach. Począwszy od miejsc, możemy często spotkać je w budynkach użytku publicznego czy firmach. Jeśli zaś chodzi o okazje, świetnie sprawdzają się one podczas targów, konferencji, czy szkoleń, kiedy to należy zachęcić klienta do korzystania z usług i sprawić, że nie przejdzie on obok nas obojętnie.

 

Największy plus ścianki reklamowej? Niewielka waga, a przy tym możliwość złożenia i zapakowania do poręcznej torby, dzięki czemu przewiezienie jej w dowolne miejsce nie będzie stanowiło najmniejszego problemu.

 

Co więcej, montaż jest na tyle prosty, że nawet jeśli wybieramy się z reklamą naszego produktu po raz pierwszy, nie musimy się martwić, że nie poradzimy sobie z montażem na miejscu. Ścianki reklamowe to produkt wielokrotnego użytku, ze względu na łatwość wymiany grafiki. Co więcej, dostępne obecnie technologie wydruku sprawiają, że projekt nie zniszczy się zbyt szybko w wyniku częstego zakładania, zdejmowania i zwijania.

ścianka reklamowa

Czy ścianki reklamowe muszą czekać jedynie na specjalną okazję?

Absolutnie nie! Właśnie dlatego mamy dostęp do licznych form ścianek reklamowych, potykaczy i roll-upów. Jakie są ich zalety?

 

Potykacze dzięki swojej uniwersalności, świetnie sprawdzą się zarówno pod dachem, jak i pod gołym niebem. Ich konstrukcja zapewnia odporność na niekorzystne warunki pogodowe, a do tego oprócz gotowej reklamy, możemy owe potykacze zaadaptować również do innych celów. Mogą one pełnić rolę tablicy, na której wypiszemy kredą aktualną ofertę na dany dzień, co jest popularnym rozwiązaniem przed lokalami gastronomicznymi. W innej wersji, zamiast klasycznej tablicy, mamy dostęp do tablicy metalowej, której treść uzupełniamy specjalnymi, zmywalnymi markerami.

 

Roll-up to kolejna propozycja na skuteczne zapisanie się klientom w pamięci. Ich niewątpliwa zaleta to wysoka skuteczność i względnie niska cena zakupu. Tak jak w przypadku ścianek reklamowych, roll-upy są lekkie, łatwe do złożenia i przewożenia, a grafikę można dowolnie wymieniać.

 

Dzięki dostępnym rozwiązaniom, takim jak  blockout (biała, gładka, półmatowa tkanina, nieprzepuszczająca światła, stanowi podłoże do roll-upów) i frontlit (tkanina banerowa o strukturze płótna), możemy liczyć na całkiem trwałe projekty, przy czym bardziej zalecaną opcją przy częstym korzystaniu jest blockout.

 

Rollupy potrafią nadać miejscu bardzo elegancki wygląd, dlatego często można się z nimi spotkać w muzeach, galeriach i teatrach, lecz świetnie sprawdzą się one również w wielu innych miejscach, np. na wspomnianych już targach, konferencjach czy też szkoleniach.

Skuteczna reklama? Tylko w nowoczesnym wydaniu!

Obecnie, by zachęcić klienta, trzeba wykazać się dużą dozą kreatywności, dlatego też naprzeciw potrzebom firm wychodzą ścianki reklamowe w nietypowym kształcie, który można zaprojektować na dowolne życzenie klienta. Ścianki proste, łukowate, lub robiące furorę podwieszane systemy wystawiennicze, które są dodatkowo podświetlane dla lepszego efektu? Nawet najbardziej wymyślne formy nie zmieniają swoich największych plusów – nadal są lekkie w transporcie, skuteczne w przekazie i ekonomiczne w użyciu.

 

Nowoczesna forma reklamy to naturalnie również nowoczesny wizerunek firmy. Estetyczny, przykuwający uwagę projekt przedstawi Twoją firmę jako kreatywną i skuteczną w działaniu, a przy tym otwartą na potrzeby konsumentów.