Myślisz o wykonaniu kalendarzy reklamowych na 2022 rok? Sprawdź nasze pomysły

Kalendarz reklamowy to świetny sposób na rozreklamowanie firmy tanim kosztem. Dzięki temu dane przedsiębiorstwo pozostanie w pamięci odbiorcy, a wykorzystywany kalendarz będzie pełnił również funkcję praktyczną. Jednak, aby koncepcja okazała się trafiona, należy dokładnie przemyśleć jej projekt. Poznaj nasze pomysły.

kalendarz reklamowy

Dlaczego warto wykonać kalendarz reklamowy?

Wszystkie atrybuty firmy, rozpoczynając od artykułów piśmienniczych, przez służbowy strój, po dodatki usprawniające pracę, powinny być sygnowane logiem firmy. To dodaje powagi, profesjonalizmu i atrakcyjności danej jednostce gospodarczej. Z tego względu warto wziąć pod uwagę ideę produkcji własnych kalendarzy. 

Pomysł wykonania kalendarzy reklamowych może być świetnym sposobem na reklamę oraz formą stałego przypomnienia klientom o naszej firmie, jej produktach lub usługach. Tego typu produkt, z racji niskiej ceny przy hurtowym zamówieniu, można udostępniać w formie promocji jako np. konkurs w mediach społecznościowych dla najbardziej aktywnych użytkowników. Oprócz tego kalendarze mogą być wręczane klientom, którzy zdecydowali się na współpracę, kontrahentom, a także pracownikom w firmie. Im częściej będzie się pojawiał tego typu produkt w otoczeniu rynkowym, tym lepiej dla rozpoznawalności firmy. Z kalendarza korzysta wiele ludzi. Warto wziąć to pod uwagę, oferując im swoje egzemplarze, by mieć pewność, że nasz produkt będzie chętnie wykorzystywany.

Chcesz zaprojektować kalendarz reklamowy?
Poznaj najnowszą ofertę:

Jak może wyglądać kalendarz reklamowy? Nasze pomysły

Kształt i prezencja kalendarza jest bardzo ważną sprawą. W dużej mierze to od takich parametrów zależy, czy osiągniemy sukces reklamowy. Zanim przystąpimy do projektowania kalendarza, warto zastanowić się, kto będzie z niego korzystał i w jakich celach. W niektórych zawodach kalendarz książkowy jest ważną pomocą, a im więcej jest miejsca przypadającego na dany dzień, tym lepiej. Z kolei księgowy doceni kalendarz ścienny z łatwym i wygodnym dostępem do trzech miesięcy wstecz. Jednak odmienne gusta klientów wcale nie oznaczają kłopotów. Można zamówić kilka wersji i dostosować je do preferencji otoczenia rynkowego. Obecnie można wyprodukować kalendarze książkowe od formatu A4 (a nawet większe na specjalne zamówienie) aż do kieszeniowych. Podobnie jest z egzemplarzami ściennymi. Jeżeli nie wiemy, co w naszym przypadku się sprawdzi, to warto skonsultować się z doświadczonymi pracownikami drukarni, którzy doradzą odpowiednie rozwiązanie.

Oprócz samego kształtu ważne jest także rozmieszczenie części identyfikacji wizualnej firmy na danym produkcie. Warto zadbać, aby kalendarz został utrzymany w takich samych kolorach, co reszta artykułów i przedmiotów związanych z firmą. Istotne jest także umieszczenie logo przedsiębiorstwa. Można to zrobić na dwa sposoby: albo wstawić logo na stronę tytułową i końcową, albo rozmieścić również na każdej stronie w rogu bądź na całej stronie, lecz tak, aby wkomponował się w kartkę i nie przeszkadzał w notowaniu.

Oprócz tego warto zrobić sesję zdjęciową, angażując pracowników. Gotowe zdjęcia można umieścić pojedynczo przed każdym następnym miesiącem. Warto podzielić zespół na działy i w kalendarzu ciekawie opisać charakterystykę każdego z nich. Na podsumowaniu dnia bądź tygodnia można też wstawić ciekawostki dotyczące firmy, np. jej historię, śmieszne sytuacje, słynne powiedzenia itp. Firma w ten sposób pokaże się nie tylko jako profesjonalna, ale i godna zaufania.

kobieta trzymająca kalendarz reklamowy katowice

Daj się zapamiętać. Kalendarze reklamowe jako świetny sposób na reklamę

Kalendarze reklamowe firmy są świetnym pomysłem na pozostanie w pamięci odbiorcy i pokazanie swojego przedsiębiorstwa w przyjazny sposób. Jednak aby pomysł okazał się trafny, należy przemyśleć jaki format będzie odbiorcom najbardziej odpowiadał. Trzeba również pamiętać, że od nowego roku powinien już być w rękach obdarowywanych, więc złożenie zamówienia w naszej drukarni w Katowicach powinno nastąpić wcześniej - tak aby możliwe było wydrukowanie odpowiedniej ilości.