BLOG

DLACZEGO SPÓJNA IDENTYFIKACJA WIZUALNA FIRMY JEST ISTOTNA?

Identyfikacja wizualna jest jednym z podstawowych elementów tworzenia wizerunku firmy oraz budowania jej świadomości na rynku i wśród klientów. Profesjonalnie przygotowana pozwoli wyróżnić markę na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, jednocześnie dbając o jej spójny wizerunek we wszystkich przekazach docierających do potencjalnego odbiorcy.

Czytaj więcej

Zastosowanie druku wielkoformatowego

Druk wielkoformatowy to nowoczesna metoda reklamy, która dzięki zaawansowanej technologii produkcji umożliwia wykonanie wielkoformatowych wydruków na materiałach banerowych. Cyfrowe drukarnie wielkoformatowe doskonale odpowiadają na potrzeby wielu współczesnych firm. Komu szczególnie polecamy zastosowanie druku wielkoformatowego? Jakie są zalety druku wielkoformatowego oraz jak go dzielimy?

Czytaj więcej

Skuteczna reklama zewnętrzna, czyli jakie systemy wystawiennicze wyróżniamy?

Reklama zewnętrzna pozwala firmie zaprezentować swoją działalność szerokiej publiczności i zwrócić uwagę na swoją ofertę nie tylko osób bezpośrednio poszukujących jej usług, ale też tych którzy mogą dopiero w przyszłości wyrazić zainteresowanie ofertą.

Czytaj więcej

Drukarnia offsetowa kontra drukarnia cyfrowa – którą wybrać?

Gdy próbujesz wydrukować swój gotowy projekt graficzny często przy kontakcie z drukarnią spotkasz się z pytaniami dotyczącymi techniki druku. Czy to ma być wydrukowane na „cyfrze” czy „offsecie”, a może na drukarce wielkoformatowej?

Czytaj więcej

Twoje zdjęcie z wakacji nad biurkiem

Zdjęcia w dużym formacie to świetny sposób na ozdobienie ścian w swoim pokoju lub biurze. Dzięki nim ocieplimy klimat w pomieszczeniu, ale również zyskamy ciekawy temat do rozmowy.

Czytaj więcej

Reklama wizualna a druk wielkoformatowy

Wielkoformatowe reklamy spotykane na ulicach, w galeriach handlowych, na wystawach, w sklepach czy przestrzeni publicznej zdecydowanie przyciągają uwagę otoczenia i są jedną ze skuteczniejszych form reklamy dla wielu marek.

Czytaj więcej